2013年9月4日 星期三


流水

                        9 / 1 / 2013 

                                                    大城石澗       







47 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi,我暫時開了blogger,不過還未決定最後居所.
      最近也好忙,遲啲再諗.

      刪除
  2. Hi hi 恬靜, 過來探下你先.
    新居習慣嗎? 我還不會用, 在努力地摸索, 有時搞到心煩意亂. 唉…

    回覆刪除
    回覆
    1. 晴,妳好呀!
      我還未決定家住何處,暫時係度住吓先.
      我都唔係好識用,最近家事又好忙,有時間才慢慢研究.
      慢慢來呀,唔好咁心煩,一定會弄好的.^^

      刪除
    2. 咦, 點解你回覆但我無收到通知嘅? 係邊度 set呢??
      我叫做開始習慣. 不過我個BLOG都好簡單求其, 而家有時間就只是博命寫, 呵...

      刪除
  3. 恬靜,好高興在這裏見番你,我是 wong sing tak,我帶了兩梳蕉來賀你新居入伙.我的blog 新地址是http://stw56230312.blogspot.hk/.有空過來坐坐.

    .

    回覆刪除
    回覆
    1. Sing Tak師兄你好,
      好高興你來探我,我居所重未佈置好.
      有時間你去你處的,保持聯絡.

      刪除
  4. 師姐妳好,祝新居入伙,中秋節愉快!

    回覆刪除
  5. Congratulations!! 新居入伙來賀你!

    回覆刪除
  6. 靜靜,你咁快搬好啦,yahoo幫手搬順利嗎?難吾舊搬?我暫未有時間攪﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon,係樓下位朋友幫我搬咖!
      雖然搬咗,自己屋企都有好多嘢搞,所以重未有時間寫新網誌.

      刪除
    2. 真好,有朋友仔幫手搬,我都無得閒搬﹗

      刪除
    3. 慢慢啦,重有好多時間.

      刪除
  7. 回覆
    1. Hi,謝謝你的幫忙,如果唔係,間屋唔知幾時先至入得伙^_^

      刪除
  8. 師姐,恭喜新居入伙,本人覺得blogger麻麻地,因為貼上文章後, 用Google, Yahoo的搜索都找不到,我決定簡單用facebook,我的新居:https://www.facebook.com/wongnature,有空來看看我的幼稚園水平的行山相片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,謝謝來訪!
      可能未習慣,不過搜尋資料的確有啲困難,沒有yahoo的方便快捷.
      我不喜歡facebook,還是喜歡寫網誌多啲.
      吾好咁講,行山,人人都有開始,行得多就會升班啦^^

      刪除
  9. 遲來的祝賀,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  10. 遲來的祝賀,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  11. 遲來的祝賀,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  12. 遲來的祝賀,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  13. 遲來的祝賀,恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. Uncle 謝謝祝賀,我全部收洒^^
      我啱啱先搬好,吾遲呀!
      遲啲去探你.

      刪除
    2. Uncle 謝謝祝賀,我全部收洒^^
      我啱啱先搬好,吾遲呀!
      遲啲去探你.

      刪除
  14. 新居入伙>恭喜恭喜!!!

    回覆刪除
  15. 師姐,東涌出了藍灰蝶,影左未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有時間去呀,在甚麼位置呢?

      刪除
    2. 在東涌呀,不過聽說已經圍了鐵絲網,唔比入啦....

      刪除
    3. 我星期二去左啦,重未封場,可惜不見蝶踪,可能我去得太遲了.

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 恬靜
      妳們說的是東涌往大澳中段沙螺灣吧?上星期三早上給封的,當時行金腰帶,有行友由石門甲上來說原本打算走東涌往大澳那條線,結果給封了才轉上來昂平走大澳古道。

      昨天一起跟優悠行釣魚翁的
      atcmkt.blogspot.hk

      刪除
    6. 鄭先生,你好,
      謝謝來訪!
      不是呀,我們上面所說的是東涌消防局後面的草地,當時有隻藍灰蝶,吸引太多影友,所以要封場.
      你說的沙螺灣,我在報紙也有看到,不知何時會解封呢?

      刪除